Tuesdayyy

.....

Okej, dagen alltså..

Vaknade väl vid åtta, sen log jag och hade långtråkigt i några timmar. Gick upp vid tio och tog tåget till skolan kvart i tolv. Hade en lektion och sen gick jag, Gabriella och Emelie till gymmet. Jag var väldigt oseriös idag dock, inte bra, inte bra. :P

Sen åkte jag hem iaf, var hemma en timme innan det var dags för kören. Vi var väldigt få idag också, fick sjunga med mikrofoner för att det skulle låta något alls, haha! :D

Kvällen har jag tillbringat här, fixat designen och lite sånt. Men nu ska jag äta en macka eller något och sen blir det sängen! Imorgon kommer bli en soft dag! Hela förmiddagen skulle vi fylla i några enkäter eller vad det nu var. Och efter lunch ska vi prata om våra böcker på svenskan. Jag lyckades tillslut läsa ut den, ville inte att den skulle ta slut. Den var asbra! Tycker alla ska gå in här (finns tydligen bara att köpa som CD-bok eller lättläst, weiird!) och beställa den genast! ;)

Anna, Hanna och Johanna

Godnatt mina små bloggläsare! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback