du måste vara sjuk sjuk sjuk sjuk

.....

Hej bloggen! Jag har inte skrivit här (gårdagens inlägg var tidsinställt) eftersom jag blivit sjuk. Mådde ganska dåligt hela dagen igår och sen spenderade jag stora delar av kvällen/natten på toaletten och spydde. Så. Jävla. Vidrigt. Nu mår jag dock lite bättre, hoppas att jag blir frisk snart, hatar att vara sjuk!

Nu ska jag skriva på min argumentation som måste lämnas in nästa vecka (ska vara två A4 lång, min är typ en halv) och börja på min bookreport som också ska in snart (har jag läst boken? nepp!). Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: miw

sv; men ååh tack som fan!! :D sidan skriker ju vem kan slå! haha =D åh. här ska det rotas!

tack tack!!



som gammal och nuvarande sporthatare så har jag noll koll du vet haha xD

2010-11-10 » 13:27:59
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: miw

ååh hittar alla kläder!! iaf på deras collection grejs. nu måste jag bara hitta nånstanns man kan köpa de med xD

2010-11-10 » 13:42:03
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: Andrea

argumenatationstexten fick väl vara inne när som? :S puss

2010-11-10 » 19:55:31



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback