So keep it up

.....

Idag har Anna och Gabriella varit här. Trevligt att umgås med mina fina vänner alltså! Sen på kvällen kom min Hugo hit, bäst! Han pratar riktigt mycket nu, så söt är han ♥
Jaa vad har mer hänt under kvällen? Vi har ätit tacos, kollat på bilder från bröllopet och jag, mamma och helena hade "mini-spa" på mitt rum. Med tända ljus, lugn(?) musik och ansikrsbehandling, haha. Det var riktigt mysigt :D

Förresten, såg ni idol? Jag såg bara resultatshowen, där jag märkte att min kära Andreas höll på att åka ut. Men jag skickade 10.000 sms så han fick vara kvar, hah ;) Förresten så drömde jag om honom inatt! Det gör jag gärna igen.. så godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Linnéa :D

Sv; Jag tog ingen :-( jag tar en när det är helt färdigt istället, det är inte det just nu :) Kram

2010-11-06 » 11:55:26
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback