"For in dreams, we enter a world that is entirely our own"

.....

Det blev en bra kväll igår. Elsa ringde strax efter 21 och hade tråkigt. Så jag gick och mötte henne vid folkets hus där dem hade fest för hennes moster. Så vi var där ett tag sen gick vi runt lite i ett blött och kallt Habo. Gick förbi Ellen och sa hej. Det var trevligt att få träffa Elsa ett tag i alla fall. Nu har hon ju åkt tillbaka till Skåne igen.

Imorgon är vi lediga eftersom vi var i skolan igår. Så ikväll ska jag till Jossan och sova där. Trevligt värre! Tills dess ska jag kolla klart på Harry Potter filmen jag är mitt uppe i (Fången från Azkaban, bästa boken av dem alla. Filmen är tyvärr inte lika bra). Samlar ihop lite fina quotes fråån Dumbledore också, han säger många bra saker han. For in dreams, we enter a world that is entirely our own. Let him swim in the deepest ocean or glide over the highest cloud. ♥

Förresten, måste visa en kul sak jag fick när jag fyllde år! Det var en liten mussla som man skulle öppa, och i där låg det en liten pärla. En "önskepärla" som man skulle sätta i ett fästa på en halskedja. De olika färgerna på pärlan betydde olika saker.
White - Wisdom
Cream - Success
Peach - Health
Purple - Wealth
Black - Love
Jag fick peach, hälsa alltså. Låter väl bra? ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback