10/10/10!

.....

Idag är det den 10 oktober 2010..  coool! Dock råkade jag somna om i morse och missade alltså 10/10/10 10:10:10.. Ajdå, men det bli ju iaf coolare nästa år 11/11/11 - 11:11:11 :D

Men ja först vaknade jag vid 8. Såg på intervjun med Anders från TV4:as nyhetsmorgon. Hatar Annika Jankell som var programledare idag, förstör ju allt. Men Anders sjöng hela tre låtar, lägger in en av dem sen. Sen somnade jag som sagt och vaknade vid 12. Och efter det har jag inte gjort något på hela dagen. Provat lite olika frisyrer inför bröllopet. Men mitt hår är helt stört, funkar inte alls. Åh jag blir ledsen, kommer se ut som en jävla mupp på lördag :'(




Hur ska jag göra? :'(

Har ni några tips/idéer??


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback