Finaste idolerna! ♥

.....


Och om någon av dem åker ut ikväll blir jag inte lite sur.. ♥

Höhö, nej men jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Mina vänner har lagfest med sitt (en gång mitt också) lag och jag vet inte hur länge dem ska vara där. Men det får vi väl se. Hade velat träffa dem för imorgon åker jag till Linnéa i Motala! Ska bli jätteroligt, jag var ju där för inte så längesen men det är alltid lika roligt :D Dessutom ska vi ju på Anders Ekborg på söndag, åhhåå så underbart! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Elsa

min design ska vara klockrent snyggast:D haha, nej men tänkte på att eftersom jag är så himla teknisk utav mig så måste det vara någonting som fungerar typ jämt, eftersom elsa inte kan ändra på någonting själv... Vi måste ju ses mågoon dag eller typ. varje!

2010-10-30 » 17:23:21



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback