i en hemmagjord fotostudio

.....

Halloj!
Idag har det kännts som söndag hela dagen, vilket är synd. Man vill ju njuta av helgen men om lördag känns som söndag blir det ju lite svårt, hehe.
Idag har jag i alla fall byggt en fotostudio.. Eller jaa, det låter lite avancerat, heh. Men det blev en mycket simpel grej att foto på.. typ. Sjukt kul var det i alla fall! Egentligen hade jag tänk att gå ut och fota kläderna jag köpte igår. Men det har regnat hela dagen så jag stannade inne istället.

Annars har jag nog inte gjort någonting idag. Fy vilket slöseri med ledig tid. Imorgon är det söndag och då ska jag göra tråkiga söndagsgrejer. Städa, plugga och sånt tråkigt.. Sen är det måndag igen, det är ju alltid lika roligt! Denna vecka har vi dessutom två prov, geografi och historia. Känner på mig att det inte kommer gå bra. Dem två senaste proven har ju gått helt åt skogen så varför skulle detta gå bättre? Men när denna veckan är slut är det i alla fall höstlov. Och då ska jag till Linnéa i Motala och vi ska på Anders Ekborg konsert! Kommer bli såå bra! :D 

Parfym jag köpte i Ullared igår. Fotad i min egen lilla "studio" jag byggde idag ;D

Kommentarer
Postat av: Annapannastektealdrigfläsk

skit snyggt :D hur gjorde du den? :D

2010-10-24 » 20:39:13
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback