11/9 - remember me

.....

Idag ska jag vi Agnes! Kommer bli väldigt roligt hoppas jag :D Vi ska blandannat kolla på Remember Me. Idag. Sista scenen hittade jag på youtube nyss, men jag tänker inte lägga upp den här eftersom det förstör hela filmen om man nu inte sett den. Och har man inte det så tycker jag absolut att man ska det. Den är hemsk, fruktansvärt sorglig och väldigt väldigt bra!

Tycker att dem är ett väldigt fint par, de borde bli ihop på riktigt också så att Rob slapp vara med den där otrevliga  emotjejen han har nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linnea! Rob och Kristen är jätte söta ihop!!! han ska absolut inte bli ihop med henne! ;)

2010-09-11 » 16:11:48
Postat av: Petra

Trodde inte den filmen skulle va så bra som den var! :) Robert är lika snygg i denna filmen med :P

2010-09-15 » 12:33:25
URL: http://petras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback