En liten lista!

.....

Hur bor du:
I ett hus, i Habo
Brukar du komma i tid:
Ja nästan alltid
Hur lång är du:
176 cm
Kan du laga mat:
Njo, enkla grejer :]
Vad jobbar du med/pluggar du:
Går på gymnasiet!
Vad har du på dig just nu:
Jeans, linne och kofta
Har du någon fobi:
Mååånga!
Hade du en bra kväll igår:
JA! Fick ju min kamera!
Vilket är ditt senaste inköp:
Kameran, fast den har jag inte betalt än (a)
Din favoritdryck på morgonen:
Apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Fick tillbaka de 10 kronor av Agnes som hon hade lånat av mig, haha
Har du sovit i din egen säng inatt:
Yes box :]
Vad hade du sönder senast:
Oj,  jag vet inte
Vem snackade du med senast:
Bror
Varm favoritdricka:
Varm choklad med vispgrädde & maschmallows
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Fanta!
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Riktigt dumt? Hmm, jag vet inte ;]
Saknar du någon just nu:
Ja, min Hugo<3
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Vara korkad, eller elak :[
Någon jag stör mig på:
Tänker jag inte skriva här, men det är rätt många, haha! ;]
Intressen:
MUSIKALER, Filip&Fredrik, Harry Potter..
Senaste person du kramade:
Det var nog Agnes  
Senaste person du ringde:
Mamma :]
Senaste person som ringde dig:
Linnéa :}
Vad drack du senast:
Mjölk ;o
Vill du ha barn:
Självklart! men inte nu.. :P
Längtar du till din nästa födelsedag:
Jodå, fast jag ska vara på praktik då :{
Har rakat dina ben någon gång:
hahaha, jaaa xD
Är du sugen på något nu:
Jag är alltid sugen på choklad ;}



Kommentarer
Postat av: Agnes

hahahaha! " det var nog agnes "! haha, antagligen så var det jag !:D puss på dig <3

2010-09-09 » 19:14:51



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback