Fredag. Betyder helg. Wiihoooo!

.....

Dagen har varit kanoners! Började med fotolektion och idag fick vi för första gången ge oss ut och fota. Vi skulle testa olika slutartider när vi tog kort på typ bussar och cyklister. Det var ganska kul faktiskt :] (Bilder kommer)
Sen hade vi idrott, då körde vi ultimate, typ hur kul som helst. Fast mitt lag hade tre motståndare, det andra laget samt en av vår egna lagkamrater som gjorde mer skada än nytta. Och en annan klassen såg sig inte för utan sprang in i en soptunna och skrapa upp hela knäet, såg inte så najs ut kan jag säga.

Okej, det är tråkigt att bara skriva om vad jag gör på dagarna eftersom de mest består av skola. Nu ska jag hjälpa min pappa att laga mat, han kan inte sånt nämnligen. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

nice blogg!

2010-09-10 » 18:44:24
URL: http://gjuhlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback