jag bidar tiden och det kommer ta tid

.....

Okej, fredagen nu då..


Började med fotolektion som var väldigt rolig. Fick i uppgift att fotografera ett yrke, fick faktiskt ihop många bra. Kolla in våra bilder här. Sen var det idrott, bad på Rosenlund. Och jaa... Vår idrottslärare var inte där så vi hade J som vikarie. AAAAAAAAAAAAAAAAH! Alltså, jag försöker komma på om jag någon gång varit så nervös innan. Trodde på riktigt att jag skulle spy en gång av nervositet, men jaja det gick helt okej. Vi körde vattenpolo vilket var riktigt roligt! Efter Rosenlund blev vi så sena att vi inte hann äta i skolan utan gick direkt till spanskan, det var en mycket soft lektion. Några gjorde muntliga presentationer och sen satt vi mest och pratade lite.


Efter skolan valde vi dumt nog att ta buss 116 hem, den som tar vägen förbi Mullsjö och Furusjö innan den kommer till Habo. Det tog över en timme att ta sig hem, dumt! Men kvällen var lugn, gick och lade mig ganska tidig eftersom vi skulle till Ullared.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback