min helg

.....

sååå längesedan jag bloggade nu. sedan sist har det ju varit helg, och jag hade en mycket bra helg. så här följer en resumé av helgen:
FREDAG
I fredags fikade vi på Espresso House efter skolan. Och på kvällen åkte jag och Anna in till stan, plockade upp Agnes och åkte till citygross och köpte godis. Sen åkte vi hem till Andrea och väntade på att hon skulle komma hem, sålänge utforskade vi huset, haha. När Andrea kom lagade vi lite mat och satt och snackade ungefär hela kvällen. Vi hann också kolla på några avsnitt av Vänner innan vi åkte hem. Mysig kväll med mysigt folk!

LÖRDAG
Vaknade tidigt och gjorde inte så mycket under dagen. Men på kvällen hade Agnes en födelsedagsmiddag. Det var väldigt kul, åt grymt god mat och efterrätt och umgicks med trevligt folk. Ca 15 pers, alla tjejer, haha :)
SÖNDAG
Händelserik dag! Hade ställt klockan eftersom kören skulle sjunga på en gudstjänst i missionskyrkan, det tog väl slut vid 11. Då åkte jag hem och la mig ute i SOLEN. Åt glass och läste. Sen frågade mamma om inte jag och min bror kunde laga mat till familjen idag. Oscar sa ja innan jag ens hann svara, haha. Men det var ganska kul. Vi gick och handlade och gjorde sedan paj och sallad, gott! Dessutom gjorde vi god kaka till efterrätt, mums! Under tiden pajdegen låg i kylen cyklade jag till Hanna för att hjälpa henne att fota lite Habobilder. Vi åkte runt i nästan hela Habo, och solen var underbar! När jag kommit hem, ätit mat och vilat lite så gav jag mig ut för att springa. Sen var det Big Brother och efter det var helgen slut! Men det var en bra helg och nu hoppas jag att denna veckan går lika fort som de tidigare för sen är det PÅSKLOV :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback