du nalkas ljuva sommar sjöng vi en gång

.....

JAG HAR SLUTAT JOBBA! nu väntar alltså en veckas härlig ledighet innan det är dags för skola igen. just nu ligger jag ute i solen, lyssnar på BAO och spelar wordfeud. (Roligaste spelet någonsin!) Ska läsa lite Harry Potter senare också har jag tänkt, om jag orkar hålla upp boken, haha. Eventuellt ska jag ner till slätten och kolla på när mina vänner spelar match men jag känner mig inte jättetaggad för det faktiskt.
Jag har förresten satt i de första fästerna till min tandställning, det skaver skitmycket och jag kan bara tugga på mjuka saker, haha. Värsta gamlingen jag känner mig som. Nu ska jag fortsätta njuta lite! Om jag sätter mig vid datorn sen ska jag fortsätta med hp-30 dagar! Pusshej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback