tillbaka i verkligheten

.....

Jag måste bara säga att jag börjar vänja mig med livet med tandställning, det är faktiskt helt okej! Det jobbigaste är att det fastnar saker i, det gör mig galen. Har nu också kommit in i skolan också, men den börjar tvärtom bli jobbigare och jobbigare. Idag hade vi första Matte C lektionen, det kändes inte bra alls. Är på riktigt orolig över hur det kommer gå, sen är den andra klassen vi är med där en tråkklasss fylld med pluggon.

Nu har jag precis varit ute och sprungit igen, dock bara 3 kilometer idag. Och det gick inte så bra, har fortfarande träningsverk sedan i tisdags, hahah. Nu ska jag nog dricka lite te innan det är dags för Breaking News!

IDAG FYLLER FÖRRESTEN MIN GAMLAFARMOR LINNEA 100 ÅR! Helt grymt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback