tjej med tandställning

.....

Ja här var det ju inte så mycket action! Men jag har faktiskt spenderat några dagar i min favoritstad Göteborg. Shoppat, varit barnvakt & myst med Hugo. När jag kom hem i onsdags åkte jag direkt till tandläkaren och satte in metallringar runt tänderna längst bak i munnen och så satte jag även tråd där nere. Och igår var jag där igen och sattr fästen där uppe och tråd. Så nu är jag klar, och tänker hålla munnen stängd så mycket som möjligt de kommande tre åren. Typ.
Men det känns faktiskt helt okej, har vita fästen på framtänderna så det syns inte lika tydligt. Det allra jobbigaste just nu är att det gör förbannat jävla ont. Kan inte tugga pga att tänderna är alldeles ömma. Så min mat idag har bestått av te, soppa och glass. Behöver jag berätta hur hungrig jag är? Men nu ikväll ska jag äta riktig lyxig fredagsmat, nämnligen pulvermos. japp.


här bjuder jag er på ett tandställningsleende! (den syns väl inte jättetydligt va?)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback