Day 2 - Least Favorite Book in the Series

.....

Detta var i alla fall inte så svårt. Jag älskar dem alla men sämsta boken i serien är utan tvekan Harry Potter och Hemligheternas Kammare. Jag har faktiskt precis läst ut den (eller nä, lyssnat ut den!) och blev nästan lite positivt överraskad. Det var väldigt mycket bättre än när jag läste den sist, vilket var ett tag sedan. Men den är fortfarande inte lika bra som de andra. Den känns på något sätt som en ganska seg bok, det händer inte så mycket. Det som händer är inte heller speciellt kul eller spännande. Nej men alltså det är jättesvårt att säga varför jag tycker den är sämst, den är bara det!



(Himla kul och välskrivet inlägg.. Mmm. Typ..)

Kommentarer
Postat av: åsa

you'll be next mudbloods

2011-08-14 » 22:08:46
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback