hope you have a wonderful first day

.....

Så var den första skoldagen avklarad! Man kanske inte kan kalla det skoldag förresten. Började 8:15 med upprop och så fick vi scheman, skåpsnummer, busskort och lite sånt. Sen hade vi samling i Brahesalen, nya gymnasiechefen pratade och kören sjöng. Sen runt 10 fick vi sluta. Men jag, Anna, Gabriella, Emelie, Julia och Agnes gick till Waynes och fikade. Sen fortsatte vi på stan ett tag innan vi tog bussen hem.
När jag var hemma la jag mig ute i solen (!) och läste lite Harry Potter och sen gick jag in för att spela lite sims. När jag spelat i ungefär en timme plingar det till i mobilen och Anna undrar om jag vill följa med ut och springa. Så vi gav oss ut 5 kilometer, så fett duktigt av oss!!

Nu sitter jag och kollar på True Talent, har hittills börjat gråta 5 gånger. Men det är så fiiiint varje gång någon går vidare och de blir så glada, haha. Min bror har bakat ikväll och det börjar lukta riktigt gott nedifrån köket så jag kanske ska gå ner och kolla vad man bjuds på.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback