när åren var terminer

.....

Så har jag nu påbörjat min sista vecka på HSB. Tror att denna veckan kommer gå otroligt segt, idag kändes det så i alla fall. Det är inte så mycket jag kan berätta om mitt jobb egentligen. Alltså det är ju inte så intressant att läsa om olika trapphus direkt. Men idag har jag i alla fall gjort min sista gång på flera ställen vilket känns otroligt skönt! Nu är det bara 4 dagar kvar och sen får jag vara ledig en hel vecka innan skolan börjar. På tal om skolan så kom vårt nya schema idag och jag ÄLSKAR det! Jag har detta år sovmorgon 4 dagar av 5!! Jag tror jag svimmar så underbart<3

Måndag: 9:30 - 13:10
Tisdag: 8:00 - 14:45
Onsdag: 9:25 - 12:05
Torsdag: 9:30 - 14:55
Fredag: 9:25 - 16:30

Det ända som inte är underbart är väl att vi slutar helt galet sent på fredagar. Inte bra om man vill åka till Göteborg efter skolan till exempel. Men jag är så nöjd med schemat som man kan vara typ. Vi har alltid haft bra scheman men detta slår allt! ;) Sämst på schemat är dock att vi bytt idrottslärare. Gillade verkligen vår förra och nu ska vi ha läraren som vi hade i Aerobic förra året. Hon är inte lika kul. Så. Att. Säga. Men jag får väl härda ut! Ska ha kvar Claes och Fredrik och de är ju bäst trots allt. Ska även byta ut Vanessa och få en ny klassföeståndare, det ska bli spännande! Nu längtar jag mega-mycket efter skolan faktiskt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback