kom sänk ditt huvud och lägg dej ner

.....

Jag som trodde jag mådde bra igen. Huvudvärken släpper inte och jag känner att illamåendet kommer tillbaka lite. fan. Jag tänker inte bli sjuk för jag ska till Hugo på fredag! Jag blir alltid sjuk vid fel tillfälle. Och då menar jag ALLTID. Här är 3 viktiga saker jag varit sjuk under:

- "Vi i femman"-uttagningen när jag var typ 10. Jag fick liksom inte ens en chans att svara på frågorna. Och sen kom klassen med! Utan min hjälp.. Men i alla fall!

- När vi hade "50-tals dag" i mellanstadiet. Alla (elever & lärare) skulle vara utklädda. Jag längtade hur mycket som helst.. Och då blev jag sjuk

- London. Här åker jag till London i en helg. Och lyckas att få feber just då. Timing på det!

Nu ska jag dricka en kopp magiskt te som kommer göra mig helt pigg igen. Jaaaappp...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken otur. :(

En fråga; Du gillar ju Duvemåla-musikalen m.m. Har du sett Utvandrarna-filmen alltså?

2011-01-28 » 02:30:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback