kryper hem igen och drar ner min persienn

.....

Idag är jag hemma från skolan. Vaknade med världens huvudvärk vilket jag aldrig brukar ha, och så mådde jag jätteilla. Nu känns det lite bättre så jag kanske kunde klarat av att gå till skolan i alla fall men nu ör jag hemma och vilar upp mig istället. Orkar inte bli sjuk nu :( Hoppas att jag inte missat något viktigt idag, fast det tror jag inte jag gjort. Bara spanskalektionen där Emelie och jag skulle börja jobba med Desperate Housewives och nu fick hon göra det själv :( Men på fredag, då ska jag jobba! Efter skolan på fredag ska jag förresten åka till Göteborg för att vara barnvakt och mysa med Hugo, längtar!

Nu ska jag gå ner och steka en hamburgare till lunch, sen ska jag skriva på min resedagbok vi håller på med i engelskan. Den ska lämnas in på fredag och jag har inte alls skrivit mycket, så vi hörs senare!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback