och vintern är så satans lång igen

.....

Helgen i Götet var lovely. Saknar redan min Hugo-mys!
Idag var vi lediga så imorse kom Anna, Gabriella och Emelie hit och åt fattiga riddare till frukost, gott och väldigt mysigt med lite sällskap :D Emelie stannade kvar sen och vi skrev lite mer på vårt spanska arbete. Ska ha en muntlig presentation om Desperate Housewives och det är svårt att översätta allt till spanska!
 Just nu sitter jag och lyssnar på Harry Potter (halvblodsprinsen nu, yey) och funderar på att börja med en ny bloggdesign, är trött på jul/vinter-skiten nu. Vill ha vår och sol! Inte bara här utan på riktigt också, hörde att snön kanske ligger kvar till april. Då dör jag nog.
 Imorgon börjar projectveckan då ska vi jobba med jämnställdhet. Min grupp har ämnet kultur. Förövrigt har jag fruktansvärt ont i huvudet igen, precis som förra veckan när jag var hemma. Det är så konstigt, jag har aldrig ont i huvudet annars...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken god frukost. :D



Du har nog rätt många brev från mig nu tror jag....host

2011-02-02 » 17:44:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback