Podcastmotion!

.....

Ibland blir jag nästan imponerad av mig själv. Jag kom hem för en stund sen, efter att ha varit ute och gått i 1 timme och 42 minuter. Nästan 8,5 km! Jag lyssnade på Podcasts samtidigt, först Filip och Fredriks och efter det mugglecast. Det var ganska kul när man hade något att lyssna på faktiskt. Så nu har jag bestämt mig för att alltid lyssna på podcasts när jag går eller springer. Eller tränar överhuvudtaget. Blev rätt taggad på träning nu. Det ända som inte var så bra var att jag tog för tunna strumpor så jag har nu världens blåsa på höger häl. Efter ca 5 km försökte jag lindra smärtan genom att stoppa 6 grodblad i strumpan, liksom mellan foten och hälen. Det hjälpte lite, ända tills nu när jag kommit hem och tagit av mig skor och strumpor. Då gör det väldigt ont. Kul att jag ska börja jobba imorgon också och att jag måste röra på mig hela tiden. Får plåstra om mina fötter ordentligt tror jag..

När jag var ute och gick så gick jag förbi Emelie för att jag skulle låna ett The Sims spel (Jorden runt) av henne, men hon var inte hemma så jag får nog åka förbi henne senare ikväll. Annars ska jag inte göra något speciellt idag, gå och lägga mig tidigt eftersom jag BÖRJAR JOBBA imorgon. Känner mig taggad men lite nervös. Hoppas att jag får börja städa med Sofia direkt, vilket kanske inte är så troligt eftersom hon bara jobbat i ett år och jag ska lära mig av någon som jobbat läänge.

Funderar på om jag ska kolla på en film eller något, vädret är ju inte det bästa direkt. Blogga gör jag nog igen sen. Måste få slut på den där jäävla 30 dagar sen, haha :-)

(Längsta inlägget jag någonsin skrivit från mobilen)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback