alla bara spelar sitt spel

.....

Detta är det sjunde inlägget jag skriver idag, det måste vara något slags rekord!

Idag har jag umgåtts lite med min fina vän Elsa som kom till Habo i fredags. Träffade även henne igår då vi först kollade på F96's match på Slätten och sen var hemma hos Ellen på kvällen tillsammans med Sofia, Emilia, Jacob, Alexander och Gusten. Vi spelade monopol och åt pommes, mucho trevligt! Denna dag började med att jag vaknade vid 12 gick ner och åt frukost. Sen började jag och min lillebror att spela Göteborg, ett slags monopol typ. Men sen kom Elsa och vi fikade innan hon och jag cyklade ner till Slätten igen för att kolla på när damlaget spelade. Matchen gick inte så bra, förlust med 6-2 och det var kallt. Men ganska trevligt i alla fall tycker jag! När jag kom hem åt vi och så har jag ju som sagt bloggat lite. Oscar och jag har fortsatt med spelet men är fortfarande inte klara, det tar tid! Men jag håller på att förlora så det får jag väl göra imorgon då.

Imorgon ska jag dessutom till HSB för att skriva på lite papper och prova ut kläder, börjar jobba vecka 28 och jobbar sedan resten av sommaren. Känns synd att få så lite sommarlov, speciellt när det är mitt sista. Men pengar behövs och jobbet verkar jättebra så det löser sig nog ;)


Väääääldigt fin bild från igår. Inte.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback