du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst

.....

Och nu då. Tänkte jag skriva om denna dag! Eller kväll egentligen, för dagen var ganska händelselös. Vaknade vid 12, låg ute och läste i några timmar tills boken tog slut. Men jaja, kvällen. Återigen tog jag bussen in till stan och Vätterstranden. Inte för att spela basket dock utan för att grilla marshmallows och äta jordgubbar. När jag kom dit var Agnes och Filip redan där och lite senare kom Pontus också. Det var en väldigt mysig och trevlig sommarkväll! :D









Nu ska jag packa min väska för imorgon åker jag och pappa till Falkenberg. Förhoppningsvis åker vi förbi Ullared på vägen.


Kommentarer
Postat av: agnes

åhhhhhhh solnedgången!!!!!!!!!!!!!!! det var heelt underbart! PUSS!

2011-06-29 » 22:26:05



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback