gårdagens bröllop och dagens planer

.....

Bröllopet igår var så fint! Det började klockan 16 med vigsel i Sandhem kyrka som vi tyvärr inte kunde stanna till slutet på eftersom vi var tvugna att åka till festen lite tidigare för att förbereda. När gästerna kom stod vi där redo med välkomstdrinkar. Hela bröllopsfesten var grym och det var ganska kul att jobba också. Inga tappade tallrikar eller glas, en kaffefläck på shortan var det ända och det är väl ändå ett bra betyg? Awesome dag/kväll helt enkelt! Var hemma vid 1 och då hade det precis kommit ett nytt avsnitt av mugglecast som jag lyssnade på innan jag somnade. Kan det bli bättre än så?!
Idag är inte en lika bra dock. Det regnar för fullt ute och jag känner mig lika deppig. Vaknat på fel sida kanske? Dessutom är det ända jag ska göra idag packa och städa. Fast ikväll ska jag till Sofia, det ska bli kul i alla fall. Imorgon åker jag med mina awesome girls till Gabriellas stuga mellan Oskarshamn och Västervik och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre än såhär! Men det kommer nog bli bra i vilket fall som helst, man har inte tråkigt med mina vänner ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback