kristi himmelsfärd = leeedigt!

.....

Idag är det söndag. Fast egentligen är det bara torsdag. Men för sådär 2000 år sedan flög Jesus till himlen på denna dag. Därför är skolan stängd. Inte mig emot!
Jag har hittills inte gjort något speciellt på denna lediga dag, det började med att jag vaknade 05:35 eftersom jag glömt stänga av alarmet. Men jag somnade om ganska snabbt igen som tur var. Jag drömde massa skumt inatt, typ 14 olika drömmar och jag vaknade mellan varje dröm också för att somna om direkt. Orkar inte berätta allt men jag drömde bland annat om Big Brother, London, ett ninjamuseum, att jag sprang omkring och letade efter mina kläder. Haha!

Nu ska jag ner och tvätta fönster. Tjäna lite pengar inför sommaren ni vet ;) vi hörs med all säkerhet senare! puss! :*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback