när alla vännerna gått hem

.....

Ligger i min säng och hör hur det mullrar där ute. Åska tillhör ju inte mina favoriter men just nu känns det helt okej :) Min dag har varit helt perfekt! Började med avslutning i Brahesalen följt av samling i klassrummet med lite fika. Vanessa var inte där heller vilket kändes extra bra, vi talade om för Claes att vi vill ha honom i trean också (en del klasser byter lärare i trean) och då blev han väldigt glad, haha. Efter stunden i klassrummet gick hela klassen till piren och åt på Bryggeriet. Väldigt trevligt och väääldigt gott!





Vid 18 ikväll mötte jag Emelie och Gabriella på ICA och köpte mat + godis. Vi gick hem, och sen kom även Anna, Agnes, Andrea och Sofia. Vi lagade god paj och åt gott godis. Sen spenderade vi hela kvällen med att prata, ringa några roliga samtal och spela spel. Det är konstigt att man kan ha det så roligt även om man bara pratar, idag har jag skrattat så jag fått ont i magen för första gången på riktigt länge (Andreas fel, hahaha!). Jag älskar er och ni är så himla bäst!!! Puss puss mina kära <3


<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är bäst! <3

2011-06-10 » 12:28:47
Postat av: agnes

haha, alltså, jag fick verkligen skrattkramper!!! jag älskar dig linnet <3

2011-06-11 » 20:32:14



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback