POTTERMORE!!

.....

Klockan 13 idag satt vi i bilen påväg hem, jag satt med headset i telefonen beredd att höra vad Pottermore var! Men 3G täckningen dog och jag missade delar av den (lyssnade live via MuggleNet) så jag fattade inte riktigt, men nu har jag läst på lite och tycker det verkar underbart! Pottermore är liksom en blandning av ett spel en webbsida och en encyklopedi över Harry Potter. Böckernas Harry Potter. Lägger upp klippet med JK här:


Och bilder hittar ni här:
Startsidan
Hogwartsexpressen
Schackbordet från De vises sten
Jul på Hogwarts

Kommer alltså öppna i Oktober, inte så att jag längtar eller så.......

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, älskar din blogg. HP i mitt hjärta!

2011-06-28 » 17:28:37
URL: http://twinflower.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback