36

.....

okej, jag närmar mig en bloggsvacka åter igen. men jag bara ooorkar inte ibland. under helgen har jag i alla fall hunnit med en del. igår kom emelie, hanna och jossan hit och sov här. Vi spelade spel, kollade på Beck och åt massa onödiga saker!

vaknade i morse av att solen lyste rätt i ansiktet på mig och att jag var jättevarm, hatar att vara varmt när jag sover. fyy. men i alla fall, drömde om filip & fredrik inatt, vilket bara har hänt 1½ gång innan, så det var roligt. Just nu kommer jag dock inte ihåg så mycket, vet bara att vi var på något tåg och att Filip gav mig ett stort grön-glittrigt kort.. dock vet jag inte varför. Jaja, Filip fyllde ju i alla fall år idag (igår) och det firade jag med att sova nästan hela dagen. eller inte sova, men jag var i alla fall i pyjamas ända till emelie och hanna gick hem efter fem.


Födelsedagspojken! (Fin bild snodd av Jennnnnnie!)

nu ikväll har jag varit med melina och ellen ute i drottningstorp hos sofia vilket var ytterst mysigt! under earth hour spelade vi kort och sen kollade vi på film, Inception, den var faktiskt mycket bättre än jag trodde. Lite knepig att hålla kolla på ibland men den var bra! Kom hem vid halv två och kollade på Big Brother. Sen var helt plötsligt klockan tre och jag började fundera på om jag somnat. fast sen kom jag på att klockorna visst ställs om inatt! Det kanske är bäst om jag går och lägger mig nu. Godnaaatt!


Ellen gillade earth hour

Förresten: jag har fått jätteont i munnen, alltså där tanden satt. ajajaja! (tyck synd om mig, tack!)

Kommentarer
Postat av: miw

om jennie tror att man blir avis på den där bilden så tror hon.......sjukt rätt. wäh

2011-03-27 » 12:24:50
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback