inte varmt men nästan vår

.....

Idag har vädret varit underbart! Cyklar till stationen, åh det är nästan vår! 
Skolan var helt okej den också, slapp samhäll, svenskan var ganska mysig eftersom det bara var jag, emelie och sofia och två till som var i klassrummet, de andra satt i datasalen. Dock jobbade jag inte så mycket, men alltså vår svenskainlämning är omöjlig. Uhh, kommer aldrig bli klar!
Efter svenskan hade vi som vanligt en lång håltimme, då gick vi till Donken och åt och sen satt vi där i två timmar! Det var mucho trevligt! Sista lektionen var matte, och den var asrolig! Vi håller på med sannolikhet och det är kul :D

Slutade 13:40, åkte hem, spelade mitt nya Harry Potter-spel tills ungefär klockan 16 och vet ni vad jag gjorde då? Jag följde med min bror och pappa ut och springa! Jag är lite chockad själv faktiskt! Sprang bara lite mer än 3 km men var ändå helt slut! Jag har såå dålig kondition, har aldrig varit så otränad förut. Men jag ska försöka att springa en gång i veckan.. jaaapp...

Ikväll har jag övat spanska glosor, bakat hastbullar med mamma och nu kollar jag på sveriges värsta bilförare. Händelserik dag! Det gillar vi :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback