Nu kör vi!

.....

Nu börjar det! Finalen i Melodifestivalen 2011, mucho spännande! Eller inte, antingen kommer väl Danny eller Erik Saade vinna. Usch, jag vill verkligen verkligen inte att det blir Erik. Låten är hemsk, numret är dåligt och han är alldeles för divig! Nej fy, dock har han väl samtliga mellan 2 och 13 med sig... Danny är inte heller så bra, men liite bättre än Erik i alla fall.

Men om jag fick bestämma skulle det bli Sara eller The Moniker som vinner. Helst Moniker. Dels kommer han från Jönköping, coolish! Dels är hans låt underbart glad och härlig. Tror ändå att han skulle ha en chans... kolla in:


Dessutom har jag satsat pengar på att Daniel vinner så kom igen och rösta nu! :D

Kommentarer
Postat av: LB

GUD SÅ FIN NY DESIGN! varje gång du gör en ny vill jag ha en likadan haha :( <3

2011-03-13 » 20:17:04
URL: http://linneabjelksjo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback