friday on repeat

.....

hej!
gårdagen var fylld av massa roliga saker! Först var det skolan, just det var kanske inte så jättekul... men iaf, var i studion på fotolektionen DET var kul :D Idrotten spelade vi baseball innomhus, absolut livsfarligt! Sen hade vi lunch (blä) och efter det spanska. Spanskan var också soft, vi var inte så många så vi gjorde inte så mycket och så fick vi sluta tidigare. Efter skolan gick jag, gabriella, anna och emelie till Johans och fikade. Deras kladdkaka med chokladfudge.. sinnessjukt god! När vi var så mätta att vi nästan fick rulla fram tog vi bussen till Elmia för att gå på UF-mässa. Alltså mässan för Ung Företagsamhet :D Det var jättekul, såg så himla många grymt awesome stuff.

När klockan var fem stängde mässan och vi tog bussen tillbaka in till stan och Emelie och jag gick till Friskis för årets Melodifestivalpass. Det var verkligen hur kul som helst! Ännu bättre än förra året! Ledarna var dessutom utklädda till artisterna, alltså dem sprang och bytte mellan varje låt :D Snyggast var John i lockig peruk och gul klänning när han gjorde Linda Bengtzing, haha!

Efter passet åkte vi hem till Habo, och här hemma fanns en liten Hugo som väntade på mig. Åh sötaste han är ♥

Det var min fredag det! Bra dag! Dock var jag helt slut och somnade redan vid halv ett, men sen väcktes jag ju klockan 9 imorse också. Hugo körde tydligen postbil nere i vardagsrummet. Jaja, nu ska jag gå och krama min kusinvitamin, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var en helt underbar dag med fantastiskt sällskap :D

2011-03-12 » 23:23:49



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback