44 frågor

.....

1. Det första du tvättar i duschen? – Tvättar bort sminket 2. Gillar du kaffe? – neej 3. Hur mår du just NU? - trött som tuusan 4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? – M ;) 5. Berätta om din senaste dröm – jag badade, haha 6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? – hur ska jag veta det? 7. Vad vill du ha just nu? – Sommarlov! 8. Har du räknat till 1000 någon gång? – inte vad jag vet 9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – inte bita! U S C H ! 10. Använder du smileysar? – jaa :) 11. Har du träffat någon kändis? – Yeah! 12. Gillar du keso? – hah, jaa? 13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - om sanningen ska fram - Eric amarillo 14. Hur många länder har du besökt? - Tyskland, Frankrike, Spanien, England,Danmark 15. Är dina föräldrar stränga? - nja 16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - kunna ja, våga nej 17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - nää 18. Brukar du hyra film? - inte så ofta 19. Var kommer du vara på Lördag? - förmodligen i Habo 20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja fast jag kommer inte ihåg det 22. Vad åt du till lunch ? - Åt ingen lunch. Men ikväll har jag ätit pizza 23. Har du lockigt hår? - Neej 24. När grät du senast? - hmm, kommer inte ihåg 25. Har du gått in i en vägg någon gång? - hah, glasväggen på liseberg ♥ 26. Favoritårstid? - SOMMMAR 27. Vem höll du senast i handen? - Hugo 28. Sover du med TVn på? - Nej, det är väl onödigt? 29. Tycker du att du är gammal? - 17, FÖÖÖR UNG!!! 30. Är du mörkrädd? - Jaaa, hatar mörker 31. Gillar du ditt liv just nu? - ibland, ibland inte. Just nu är det väl ok 32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - ja? 33. Har du bra syn? - sådär 34. Var är dina föräldrar just nu? - pappa sover. mamma är i Italien 35. Vad har du på dig just nu? - SUCK-tröjan 36. Vad var det senaste du köpte? Ett linne, en topp och en ring på Gina igår ;) 37. Hatar du mer än 3 pers? - Yeah! 38. Använder du sushipinnar? - nej, svårt! 40. Äger du ett vapen? - eh, nej? 41. Gillar du ditt hår? - ja 42. Gillar du dig själv? - oftast inte 43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - hm, mamma 44. Hur ofta använder du MSN? - inte ofta!

Kommentarer
Postat av: världens bästa anna

vilken rolig liten lista, den snor jag då min blogg håller på att dö ut ;) love you <3

2011-05-23 » 12:38:46
URL: http://annaremang.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag spammade dig lite på min blogg. Hoppas det var ok ;)... I know you like it! hahahahaha o Puss!

2011-05-25 » 13:12:41
URL: http://andreablombloggar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback