kanske finns en plan i huset där fast dom vill inte att det märks

.....

jag vill hoppa runt i små lyckocirklar och sjunga glädjesånger just nu! MINA 4 FAVORITER I BIG BROTHER ÄR SIST KVAR I HUSET! helt crazy. För er som inte kollar tänkte jag ge en kort resumé av dagens galna utröstning. Först åkte Chrille ut, helt "vanligt". Trodde inte det men blev glad. Jag gillar Chrille men han har varit svans på Gurkan så länge nu, och Gurkan hatar vi ju. Ja och sen skulle Gry läsa vem som var nummer två ut och det var Peter. MEN när han kommer ut så sätter de på honom en huva och för in honom i finalrummet där Martin redan befinner sig. Peter är alltså kvar i tävlingen! Sara och Simon tror att de är finalklara tillsammans med Martin men egentligen är den ena av dem ute och kommer inte få reda på det förens på tisdag. G A L E T ! Förstod ni? Antagligen inte men det spelar ingen roll. För mina 4 favvisar sedan starten typ, är KVAR I BB! Alltså detta är galet...!



Bilder från BBelva.blogg.se

Imorgon är det dag 100 också, hur najs?

Kommentarer
Postat av: världens bästa anna

haha du är så söt linnea <3

2011-05-30 » 16:02:00
URL: http://annaremang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback