16 maj

.....

Så var de måndag igen. Härlig! ..eller inte

Hade utvärderingsförmiddag i skolan vilket betyder att vi satt från 8:00 - 12:00 och gick igenom massa tråkiga frågor om skolåret, verkligen inte kul någonstans. Men vi fick i alla fall sluta klockan tolv! Följde med Gabriella hem för att låna en bok av henne, ska ha min muntliga presentation i svenska nationella på torsdag så det kändes bra att börja nån gång. Ja sen gick jag hem, i regnet och gick upp till mitt rum för att börja plugga. Satte mig i sängen för att jag tänkte att det var ett bra ställe att plugga på. Där kan jag säga att jag tänkte fel. Somnade direkt och vaknade 2,5 timmar senare. Så himla skönt att få sova! Men så fort jag vaknat så åt vi mat (köttbullar, mmmm!) och efter det följde jag med pappa ut och sprang. Det gick inte alls bra, sprang 5,7 km och hade galet ont i benen hela tiden. När jag kom hem och hade duschat var klockan redan sex och då hade jag inte börjat plugga än! Så det är vad jag gjort ikväll, plus att jag har bakat chokladbollar och lyssnat på Harry Potter. Ganska händelserik dag ändå, fast den har kännts ungefär dubbelt så lång som en vanlig.

Nu ska jag kolla klart på NittiLeaks och efter det läsa lite i Alice i Underlandet. Vi hörs imorgon! :)


såhär snygg är jag just nu... hrmm..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback