mamma är säkert nöjd

.....

Igår kändes det som det var söndag på en lördag. Idag känns det som en lördag.. fast det är söndag. Knas.
Men morsdag är det i alla fall och här har det firats med att jag och min bror lagat trerätters till mamma. Det blev räkcocktail till förrätt och grillat och färskpotatis till varmrätt. Väldigt gott! Vi har också gjort pannacotta till efterrätt men den får vänta ett tag. Känner mig ganska mätt just nu! Jaja, jag kanske ska säga något som inte har med mat att göra? Hmm.. jag kan ju ta något av detta:

1. Att jag är sugen på att göra en bloggdesign, någon som vill ha?
2. Att mina två favoriter Sara och Peter kommer åka ur Big Brother idag.
3. Att mitt rum ser helt galet ut just nu

Jag tror jag väljer nummer 3.

I torsdagskväll hade jag väldigt tråkigt. Men så fick jag en snilleblixt att jag ju kunder möblera om mitt rum för det är ju väldigt roligt. Men grejen är att det blev inte så bra. Det blev helt galet faktiskt.. Men jag orkade ju inte flytta tillbaka allt då och nu har jag vant mig vid det.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback