Bloggpausen fortsätter!

.....

Hej sämst på att blogga! Nä men jag har liksom tagit en liten paus för tillfället. Just nu består mitt liv av Andra Avenyn. Har sett 90 avsnitt på två veckor. Borde verkligen plugga lite också. Har filosofiprov på fredag. Tråkigaste. Någonsin.

Nu ska jag dricka te, imorgon är jag ledig. Eller vi har bara småföretagande så istället för att åka till skolan ska jag hem till Anna och göra lite tavlor. Hoppas att det går bra! Nää, nu ska jag försöka koda lite på företagets blogg/hemsida och efter det kolla på liite till Andra Avenyn :)

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Haha, kan meddela dig att du inte har missat något. :D



Tycker du ska se på Rederiet istället, mycket bättre. :)

2011-10-29 » 20:49:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: cover letter

I think you could put a little bit more interesting content here.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback