I have a dream, a song to sing

.....

Familjen är i Kinnarps och kollar på HV och jag sitter ensam hemma och pluggar. Har skrivit loggbok och nu skriver jag svenska. Jag känner mig så vuxen nu för tiden, med projektarbete, UF-företag och allt. Man måste ta så stort ansvar och hålla koll på allt. Jag vet inte ens om jag skrivit det här på bloggen men mitt, emelie, anna och gabriellas projektarbete är att vi ska åka till ett barnhem i Estland på höstlovet. Vi ska också köpa med oss presenter till barnen där. Sen är det UF då.. Anna och jag har skapat ett UF-företag som heter Tusen ord UF och vi ska göra ordspråkstavlor. Så mitt liv just nu består av samtal, mail, försäljning, marknadsföring, loggboksskrivning, planering, planering, planering. Och då har jag inte ens räknat in andra ämnen!

Men det är kul också.. när det går bra. Som igår, när vi fick svar från kyrkan vi sökt bidrag från och de svarade att vi fick 4500 från dem till resan + saker till barnen. Det är helt sjukt.

Nää.. måste återgå till min retorikanalys av Martin Luther Kings "I have a dream"-tal.. (Någon sa att Svenska C skulle bli roligt.. Den hade fel)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback