tisdag

.....

Nu är jag nästan snart helt frisk! Hostar fortfarande men inte alls lika mycket, det är såå skönt!
Det är tisdag och bara tre dagar kvar tills helgen. WOHO!

Idag på kören sjöng vi en och en för vår lärare för att hon skulle placera in oss i rätt stämma, det var faktiskt lite kul. Annars har jag inte gjort mycket nyttigt idag! Hade matte först, vilket faktiskt är ganska kul för tillfället. Dock håller vi bara på med repetition nu, så det blir väl värre. Efter matten hade vi filosofi och naturkunskap. Filiosofi är så sjukt tråkigt och naturkunskap är svårt.

Nu ska jag kolla på IDOL, har inte sett ett ända avsnitt än men jag verkar ha missat så mycket att det kanske är bäst att jag kollar in det nu då ;)


Detta är ett egenkomponerat fotocollage. Jag har valt att kalla det "Tjej som är glad för att hennes tandställning knappt syns på webcamerabilder som sedan gör en ank-face-pose och avslutar det hela med att svänga lite med håret."

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback