Breaking News!

.....

I förmiddags fick jag ett samtal från Gabriella..
 
- Du måste gå in på datorn och kolla en sak åt mig..
- Jaha? Vad då?
- Gå in på facebook, och Breaking News sidan.,
- Okeeej,,,
- Ah och så trycker du där det står att man kan ladda upp nyheter..
- Okej då gör jag det n.... GABRIELLA?!?
- HAHAHHAH!
 
Detta är vad som möter mig:
 
En film där Gabriella säger att jag är Filip & Fredriks största fan (haha) och att jag varit inne i deras...... Ja vill ni veta vad det är får ni rösta på videon HÄR så att den kommer med i tv. Hahahah, dock vet jag inte hur hållbar den är som "nyhet" men tycker i alla fall att jag har världens finaste vän som gjorde detta. Knasboll! <3
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback