det finns en stress i allt som är

.....

Denna veckan har blivit lite stressigare än tänkt! I helgen ringde chefen från HSB och frågade om jag kunde jobba måndag, tisdag.. vilket jag ju kunde. Så igår och idag har jag spenderat dagarna tillbaka på städningen. Har haft flyttstäd båda dagarna och spenderat totalt 8 av 16 timmar på två badrum. Inte så kul!
Imorgon ska jag till kommunen och lämna in mitt utdrag ut belastningsregistret så att jag kan få börja jobba på förskolor/skolor snart. Ser fram emot det väldigt mycket och hoppas på att det blir bra! Efter att jag lämnat in det ska jag ta tåget till Göteborg där jag ska träffa Rasmus och öva på några låtar inför Wilmas dop. Ska bli spännande och ganska kul, det var ett tag sedan jag sjöng!
 
Kommer hem från Göteborg på torsdag och då har jag en hel del att göra eftersom jag lovat Emelie att hjälpa henne med lite förberedelser inför hennes avskedsfest på lördag. Ska bland annat testa på ett par läskiga cupcakes ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa. Vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback