hon berättade sin historia

.....

Imorgon åker jag ner till Lejjet där jag, Hanna, Emelie och Jossan ska spendera helgen. De andra har redan åkt ner men jag hade lite saker att fixa idag så jag ansluter mig imorgon istället. Ska bli supermysgt och jag hoppas att vädret blir okej så att man kan njuta av nattliga dopp och glass på tre toppar!
Kvällen skulle egentligen spenderas med packning och tidig läggning, men det blev ju inte riktigt så. Istället åkte jag ner till Munkaskog och grillade korv och satt sedan inne i stugan och tjattrade lite med släkten. Ni anar inte vilka fantastiska berättelser man får höra när delar av vår släkt träffas! Idag har jag lärt mig en hel del om en galen habo-släkt, fröken smith och en nazist och en knallpulverpistol. (Jag förstår hur nyfinka ni blev nu!) Men nu är jag i alla fall hemma och ska sätta igång med packningen! Får väl se när jag går och lägger mig ikväll, men det där med tidig läggning.. det kan vi nog stryka.
 
Råkade ta denna bild med webcamen nyss. Sen skulle jag ta en "riktig bild" men då hängde sig programet... så nu blir det denna. Hej då!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback