jobb och festligheter

.....

Hej hörrni!!
 
Jag jobbar och jobbar och jobbar. Men nu är det bara en vecka kvar tills jag är arbetslös på riktigt! Jobbar denna helgen också så när jag slutar har jag jobbat 12 dagar i streck, tufft! Men vad har hänt sedan sist då? Tja inte speciellt mycket faktiskt. Jag har i alla fall inte kastat fler frallor på folk. Nä men jag har hunnit med att umgås med mina fina vänner en hel del även om jag spenderar största delen av dagen på jobbet. I fredags firade jag tillsammans med Ellen, Viccan, Mille och Emilia att Elsa och Sofia fyllt år. Kvällen började hemma hos Elsa där vi bjöds på fördrinkar av Elsas mamma. VI fortsatte senare till Drottningtorp med god mat, tårta och drinkar. Kvällen avslutades inne i stan med utgång på Oleary's, hade en mycket trevlig och rolig kväll! Dagen efter det, alltså på lördagen gick jag ut IGEN. Denna gång med mina sex favoriter från SP3F. Förfest hos Gab och sen till stan, också denna dag till Oleary's! Träffade mycket trevligt folk, bland annat några killar från Umeå som "kände" William Spetz! Hahahahha, bästa! 
 
Alla ba: "shorts" Jag ba "långbyxor!"
 
Denna vecka  har som sagt mest bestått av jobb. Har varit ensam hemma en hel del eftersom familjen varit på semester. Ganska skönt att få ha lite lugn och ro (dvs kunna sjunga HUR HÖGT SOM HELST utan att störa någon). Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig, klockan står på 05:00 och resecentrum väntar på att få städas. Härligt! Godnatt på er! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback