dan före dopparedan

.....

Det är helt sjukt hur fort december har gått?! Helt plötsligt är det den 23 december och här sitter man lite i chock och undrar vad det var som hände. Jag har jobbat hela månaden och såklart också förberett inför julen. Lussekatter, pepparkakor, julgodis, pepparkakshus, julklappar och rim. Men nu är det nog snart klart allt ihop, utom de där rimmen då.... 
 
Denna helgen har bestått av jobb på Resecentrum, julmys med HSB-tjejerna, godisbak med Gabriella, och idag har jag köpt den sista julklappen och städat och pyntat rummet.  Nu är jag alltså redo för jul! Dock har jag inte speciellt mycket julkänsla, antingen har det gått så fort att jag inte varit beredd på det, eller så börjar jag väl bli vuxen. Usch då.. 
 
 
Nu ska jag hämta mig en macka med julskinka och en kopp julte och sen blir det fortsättningen av bingolottos öppesittarkväll! Tänkte också försöka bildbomba er med lite av det som hänt sedan sist!
 
GOD JUL! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback