and heart like the fourth of July

.....

Jaha. Ännu en sjukdag har passerat. Är så innerligt trött på att må såhär dåligt nu. Har varit sjuk ända sedan dagen efter studenten och nästa vecka är min sista lediga innan jag börjar jobba. Kul ledighet! Idag har jag spelat spel med min bror och tittat på film. Åh juste, har spelat Angry Birds i typ 2 timmar också. Som om inte tristessen, illamåendet, smärtan i huvudet, febern och hostan vore nog har jag dessutom tappat min matlust. Det är ungefär det värsta som hänt pga att äta är det bästa som finns men nu är jag helt enkelt inte hungrig längre. Har fått tvinga i mig en liten skål a-fil, en halv potatis och liiite kött. DET om något är sjukt!
 
Alltså jag kan inte koncentrera mig. Detta inlägg blir ju helt innehållslöst. Tråkigt. Lite patetiskt också. Jaja, kommer säkert raderas så snart jag blir frisk nog igen. Nu tänker jag lyssna på nån fin podcast och sova (hela natten, SNÄLLA!). Vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback