so I could own my Downeaster Alexa

.....

Idag har jag för första gången denna veckan ätit ordentligt. Tänkte börja lite lätt sådär så det blev en kebabtallrik... men vadå? Måste ju lägga på mig alla kilon jag tappat igen;) Förövrigt så börjar jag faktiskt bli lite bättre nu vilket gör mig otroligt lättad och glad! I helgen blir det jobb på Resecentrum och sen har jag nästa vecka ledigt innan jag börjar jobba "på riktigt" vecka 29. Ska försöka passa på att åka till Göteborg, var ju ett tag sedan jag besökte 4-gott och TGR (har jag ens skrivit om det i bloggen? troligtvis inte.. det ska jag göra!). Sen har jag ju inte varit på Liseberg sedan invigningen heller (jag har inte skrivit om det heller va? suck...) så det är ju obligatoriskt!
 
Måste ta upp en helt annan sak också, har hittat en ny favoritlåt! Den hittar ni HÄR. Lyssna, den är fantastisk. Nu måste jag få lite sömn innan klockan ringer klockan 05:00 imorgon. Godnatt!
 
Eftersom bilder utan inlägg är tråkiga men jag totalvägrar att ställa upp som fotomodell för tillfället fick det bli en från arkivet, Köpenhamn i juni, värsta bästa myskvällen! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback