mtv movie awards 2012

.....

Ska snart langa er bilderna från balen! Det var sjukt kul och verkligen ett minne för livet, en mycket speciell kväll. Just nu har jag precis tittat klart på reprisen av MTV Movie Awards som sändes inatt. Harry Potter skrällde och tog hem hela TVÅ priser, ojojoj. Haha! Harry Potter brukar nämnligen inte vinna någonting alls, eftersom inga fans bryr sig om att rösta. Och när vi i vintras blev nobbade på Oscarsnomineringen som WB slitit så hårt för. Ja då tror jag alla sk. "potterheads" gav upp. Men men, vad spelar det för roll?


Josh Hutcherson vann bästa manliga skådespelare för Hungerspelen. YEY!


Emma Watson tar emot priset som gick till Deathly Hallows för "Best Cast" (Visste inte vilket ord jag skulle använda för att översätta det med, haha!)


Johnny Depp, kommer inte ihåg vad det var han vann så tog med denna mest för att han är snygg.


Jennifer Aniston vann för "Bästa skitstövel" haha! Hon tackade Vänner på scen också - därför är hon bäst!


Twilight vann bästa film. No comments.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sluta hata Twilight nån gång!!! ;)

Svar: Gör jag väl inte! ;)
Linnéa Carlsson

2012-06-04 » 19:38:06



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback