två nära-döden-upplevelser på en dag!

.....

Måste berätta för er om dagens två nära-döden-upplevelser!!! Efter bion(Ja, den var lika bra denna gången som förra och jag fattar inte hur jag ska kunna vänta tills den 22 november 2013(!?) för att få se fortsättningen) skjutsade Emelie hem mig och precis när jag sätter foten på första trappsteget, där det ligger ett slags galler för att.... ja jag vet inte VAD det ligger där för men det gör det iaf, så glider foten iväg och jag landar helt plötsligt på armbågen och slår i stentrappan. Blev helt chockad och kunde inte resa mig upp utan fick halvt släpas in av mamma. Precis efter denna dramatiska händelse får jag ett sms från Agnes som undrar om jag vill spela badminton och bowling med henne imorgon. Är inte det ödets ironi så vet jag inte vad?
 
Lite senare så åkte jag med mamma ut till Annelie och Lennart för att lämna tillbaka lite grejer som vi lånade till studenten. Då skedde nära-döden-upplevelse nr 2 då det helt plötsligt hoppar upp en älg framför bilen. LÄSKIGT! Hos Annelie blev vi som vanligt överrösta med glass och choklad och fick en hel kasse med oss hem. Har precis ätit en liten burk vaniljglass, goood! Dock fick jag en glassmaskin i studentpresent av Oscar och planerar nu att ta över glassmarknaden i hela Europa... eller något sånt.
 
Jag och min härmskrika på bio. Det fantastiska fotot är taget med en iPhone 3GS så vill ni ta lika snygga kort, köp en sån!
 
Nu ska jag dricka lite te och försöka kurera den här halsen som börjar bli sämre, igen! Imorgon får jag väl se om det blir någon bowling eller om armbågen strejkar. Godnatt bloggen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback