kanske vidare mot vättern

.....

Och helt plötsligt var man inne på den ABSOLUT SISTA VECKAN I SKOLAN. Känns helt sjukt. Fattar inte hur det kan ha gått 13 år sedan jag för första gången jag satte min då 5-åriga fot på Malmgårdsskolan. Jaja, denna veckan är det inte speciellt mycket seriöst arbete i skolan direkt. Igår hade vi inga lektioner och idag målade vi lite lakan som vi ska ha på flaket på fredag och sen gick vi sambatåg till ED. Dock hade någon på ED fått reda på det så när vi väg kom dit hade de skickat ut några slags "vakter" som hindrade oss från att gå in i själva skolan. Fegisar. Men vi hade kul ändå. Sen anklagade de oss för att vi har snott deras lakan? Haha. Okej vi kom ju inte ens in i skolan men jo vi kunde nog sno era lakan. Accio Lakan ba! Jävla puckon.

Kvällen har spenderats på Vätterstranden tillsammans med klassen. God mat, kubbspel och häng. Supertrevligt och vädret var (så länge solen var framme) härligt! Nu ska jag snart sova, imorgon är det samling i Brahesalen klockan 10 innan vi ska tåga till rådhusparken för att hålla tal vid Victor Rydbergs staty....(?????) Ja. Det är tydligen en tradition.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback