ändå, jag har bokat konsertbiljetter

.....

För några veckor sedan var jag på Peter Jöbacks I Love Musicals-premiär i Göteborg. Hade tänkt att gå på den länge men hade svårt att hitta någon som ville följa med och när jag två dagar innan fortfarande inte hade någon att gå med tänke jag att jag i alla falla ville se och köpte EN biljett. Så ja, jag åkte till Göteborg gick ensam på konserten. Men det var det värt! Den var helt fantastiskt bra och rolig och underbar! Så jag är så himla glad att jag faktiskt gick ändå! När Peter i slutet säger "Nu avslutar vi med låten som förändrade mitt liv" och sjunger Guldet blev till sand ville jag ju bara gråta. 
 
 PhotoInformation
 
 
 
PhotoInformation

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback